Α’ Κατηγορία
26.06.2026 | 13:45
«Έδωσα τα πάντα και τίμησα τη φανέλα»
Ο Ανδρέας Φράγκος θα αγωνίζεται τη σεζόν 2026-2027 στον Ολυμπιακό και δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τη Νέα Σαλαμίνα, η οποία αποτέλεσε σημαντική στιγμή στην καριέρα του.
Περισσότερα