Οι υποχρεώσεις του μήνα κλείνουν με τον αγώνα με τον ΑΣΙΛ για το κύπελλο.
Το ξεκίνημα του Νοέμβρη φέρνει συνεχόμενα ντέρμπι, καθώς ΑΕΚ, Ανόρθωση, ΑΕΛ και ΑΠΟΕΛ (2 Δεκεμβρίου)είναι τα παιχνίδια που θα κληθεί να δώσει.
Αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς πως για τον Άρη η αξιοποίηση του προγράμματος του Οκτωβρίου κρίνεται εκ των ων ουκ άνευ.
