Ο Οκτώβρης ως μια ευκαιρία να ανέβει πρώτος!

Ο Άρης Λεμεσού αντιμετωπίζει στις 20 Οκτωβρίου τον Εθνικό Άχνας εκτός έδρας ενώ στις 26 του ίδιου μήνα θα κληθεί να αντιμετωπίσει τη Νέα Σαλαμίνα εντός έδρας.

Ο Οκτώβρης ως μια ευκαιρία να ανέβει πρώτος! thumb

Οι υποχρεώσεις του μήνα κλείνουν με τον αγώνα με τον ΑΣΙΛ για το κύπελλο.

Το ξεκίνημα του Νοέμβρη φέρνει συνεχόμενα ντέρμπι, καθώς ΑΕΚ, Ανόρθωση, ΑΕΛ και ΑΠΟΕΛ (2 Δεκεμβρίου)είναι τα παιχνίδια που θα κληθεί να δώσει.

Αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς πως για τον Άρη η αξιοποίηση του προγράμματος του Οκτωβρίου κρίνεται εκ των ων ουκ άνευ.