«Το ποδόσφαιρο το απόλαυσα περισσότερο στην Ομόνοια»

«Το ποδόσφαιρο το απόλαυσα περισσότερο στην Ομόνοια» thumb

Η Ομόνοια προαναγγέλι νέο επεισόδιο «Προσωπογραφίες» την ερχόμενη Παρασκευή στις 19:00 στο Ομόνοια TV με καλεσμένο τον Ματ Νταρμπισάιαρ! «Απόλαυσα το ποδόσφαιρο περισσότερο στην Ομόνοια», αναφέρει ο Άγγλος.