Πρώτο μήνυμα από τον ΑΠΟΕΛίστα Γκάμπριελ Περέιρα: «Είμαι πολύ χαρούμενος και με κίνητρο γι' αυτή τη νέα πρόκληση, συνεχίζουμε μαζί ΑΠΟΕΛ».
Πρώτο μήνυμα από τον ΑΠΟΕΛίστα Γκάμπριελ Περέιρα: «Είμαι πολύ χαρούμενος και με κίνητρο γι' αυτή τη νέα πρόκληση, συνεχίζουμε μαζί ΑΠΟΕΛ».