Σα Πίντο: «Μαζί τη Δευτέρα θα παλέψουμε σαν ένα ξανά»

Σα Πίντο: «Μαζί τη Δευτέρα θα παλέψουμε σαν ένα ξανά» thumb

Ανάρτηση από τον ΑΠΟΕΛ με λόγια του Πορτογάλου τεχνικού, Ρικάρντο Σα Πίντο ο οποίος έδωσε το σύνθημα για το ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ.

«Παλεύουμε για το ΑΠΟΕΛ, παλεύουμε για την ομάδα μας, παλεύουμε για τους οπαδούς μας και μαζί τη Δευτέρα θα παλέψουμε σαν ένα ξανά», τονίζει ο Πορτογάλος τεχνικός. 
Αναλυτικά: