Το πρώτο μήνυμα του Ανορθωσιάτη Αρμπολέδα

Το πρώτο μήνυμα του Ανορθωσιάτη Αρμπολέδα thumb

Πρώτο μήνυμα από τον Ανορθωσιάτη Ιβάν Αρμπολέδα. «Χαρούμενος γι' αυτή τη νέα ευκαιρία, ευχαριστώ Ανόρθωση», αναφέρει ο Κολομβιανός ποδοσφαιριστής.