«Μαζευόμαστε στο κλουβί για να σπρώξουμε την βασίλισσα»

«Μαζευόμαστε στο κλουβί για να σπρώξουμε την βασίλισσα» thumb

Μήνυμα από τους οργανωμένους φίλους της ΑΕΛ για το σημερινό αγώνα με τον Αχιλλέα.

Αναλυτικά:

«ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ Η ΩΡΑ 18:30 ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ. ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΠΡΩΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΙΚΗ».